attaniosjuelva.blogg.se

2012-09-26
17:20:48

Shit happends !

Oj, lite bloggtorka här eller...?
Tänker inte komma med någon tråkig anledning till varför jag inte har bloggat, för jag har vara varit allmänt LAT.

Men har tränat rätt mycket dessa veckorna, trots att jag inte riktigt behöver göra det? Eller ja, röra på sig måste ju alla göra, men 7 dagar i veckan 1 timme..? Har iaf gått ner 2 kg på 2 veckor. Har nu 21 i BMI (innan hade jag 23) och har man 19 så är man undernärd... Vägde för 2 veckor sen 59. Nu väger jag 57! Men där kommer problemet in. Det är jätte läskigtå för man kan ju få diabetes att äta sig mätt på godis, chips m.m och äta snabbmat.. JA. Men jag klarar inte av att äta mig mätt på riktig mat när jag är i skolan. Skolan kan INTE LAGA MAT. Jag menar, kroppkakor med köttfärs i ?!?FLÄSK SKA DET VARA!! Och hemma äter vi sån mat jag inte riktigt är förtjust i. Suck. Men rätt simpelt, jag äter för lite och rör på mig för mycket, eller? Och varje dag är jag extremt godis sugen, men mamma säger att det är skit farligt att äta så mycket socker som jag gör på en dag (?) är jätte rädd för att gå ner mera i vikt! Hade innan 38 i byxor, nu har jag 36, kan få på mig ett par 34 om jag vill ha det riktigt tajt! Det är inte okej när man är 165cm.....

Blää.

Läxorna börjar strömma in nu också... Har redan en del att göra, men nu ska man tydligen vara barnvakt i två timmar när jag kommer hem -.-' det förstörde min dag lite, tänker inte avslöja varför ;)

Snart dör väl mobilen också, men har man en iPhone som man använder typ varje minut så går de ju åt en hel del batteri ^^

Har egentligen jätte mycket att skriva, men måste hålla det kort så att ni kan läsa utan att bli trötta :)

Puss och kram
Jossan :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: