attaniosjuelva.blogg.se

2012-11-08
22:48:23

Trött på mig själv...
Ja som rubriken tyder så är jag bara så fruktansvärt trött på mig själv som person. Dels för att jag alltid vill vara med på allt hela tiden, jag vill vara ifred ibland och bara ta det lugnt, men ibland kan det bli för mycket som gör att man känner sig deprimerad. Känner press i skolan och hemma. Allt vad det gäller vad jag ska ha på mig till vad jag ska säga vid vilket tillfälle eller hur jag ska vara. Ja, det är svårt när man är osäker i sig själv och inte riktigt vet vart man har sig själv.

Jag är även trött på människor som skriver om en person, men så kan denna personen inte säga detta till den IRL, utan måste istället skriva det på sin förbaskade blogg! Irritationsnivån stiger med en gång när jag ser sånt.

"Försök att inte lägga ner någon energi på det, utan fokusera du på ditt istället"

Hmpf! Lättare sagt än gjort... Bara så ni vet.

Nu ska jag gå och lägga mig, kanske ska starta en film så man får lite annat och tänka på..?

Go'natt
/Jossan
Kommentar:
#1: markus hall

lilla josse ja finner inget fel på dig :)

Svar: Då känner du inte mig tillräckligt bra ;)
Josefin Andersson

2012-11-17 @ 20:42:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: