attaniosjuelva.blogg.se

2013-02-03
12:38:00

Hälsa och friskvård
Har nu fyllt i en ansökan och hälsodeklaration till Grimslövs <ahref="allastudier.se/studiefakta/9-h%C3%B6gskola/" data-id="117406" id="post_links_1661189-117406">högskola</a> med den allmäna kursen Hälsa och Friskvård. Dock är jag inte klar än, men nästan ;) Sen när jag har skickat ansökan så är det bara till att hålla tummarna och söka sommarjobb ... åh, jag hoppas verkligen att jag kommer in, har alltid velat bli legitimerad massör, och de ämnena som jag kommer att få läsa är verkligen jätte intressanta! Speciellt psykologin och muskeltöj :) Ja, min motivation att plugga mer frivilligt efter studenten är stor! Ska försöka som sagt att söka lite jobb också nu under sommaren som kommer, kanske ska satsa på något inom massage? Hade varit riktitgt spännande! :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: