attaniosjuelva.blogg.se

2013-01-12
22:23:04

Jobba!

Kom hem från jobbet för drygt en halvtimme sen. Gick rätt bra och jobba trots träningsvärken sen igår när jag red två hästar, varav en häst red jag markarbete med bommar, och stark som sjutton var hon! Men den andra hästen, Matcho var som en riktig dröm att rida, jag kunde öka traven hur lätt som helst, och få tillbaka honom samlat igen utan några konflikter i hans mun! :)

Imon åker familjen till Sälen och blir borta en hel vecka... Och jag får vara kvar här hemma i min ensamhet ... Tur att jag har mina älskade djur och ta jag om, annars hade jag nog gått in i väggen. Tjohej.

Imon ska jag gå och köpa mig en stor fet godispåse och bara tycka synd om mig själv, av ensamhet och av att vara utnyttjad av en kille som jag verkligen var DÖ kär i... Säger inte mer.
Ska iallafall försöka sova lite nu... Annars får jag väl starta datorn och spela ngt spel eller kolla på en film, eller kanske läsa något?
Aja, hej orättvisa värld iallafall.

Godnatt, eller nåt sånt.

Xoxo
Jossan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: