attaniosjuelva.blogg.se

2013-02-20
13:43:44

Packa
Håller på och packar lite till praktiken, åker på fredag förmiddag till stockholm och på söndag lämnar mamma och Jonas mig i Upplands-väsby på Lövsta Stuteri. Det är så mycket blandade känslor just nu kring detta... det ska bli jätte roligt på ett sätt, och på ett sätt kommer det bli jobbigt. Både psykiskt och fysiskt. Jag menar, tanken på att vara 57 mil hemifrån är rätt skrämmande... Ska bli skönt iallafall att mamma och Jonas ska följa med och att de kör mig. Men blir det snöstorm så kör vi inte förrens det har blivit lungt. Vi ska besöka några släktingar uppe i stockholm på fredagen och lördagen var det tänkt iallafall. Men som sagt, vi får se hur det blir med vädret...! 


Var på vårdcentralen igår med tanke på att jag har haft ont i kroppen en hel vecka. Stel och öm. Den ena läkaren sa att det var för medicinen, och den andra sa att det var för att det var en förkylning som hade satt sig i musklerna och lederna.. men de låter ju bara sjukt. De tog iallafall blodprov. TVÅ stycken för hon fick inte alla rören när hon tog första gången :(  första gången svimmade jag, men sen la jag mig ner i stolen och då gick det mycket bättre. Lite häftigt att se mitt blod efteråt när det var i röret, för hon sa att hon märkte på blodet att jag tog medicin, och hon frågade om det var anfetamin i den, och det var ju rätt :) Men får inte svar förrens nästa vecka, så får hoppas att det inte är något farligt. Har varit rätt orolig denna veckan.. läste på 1177.se att det kunde vara ledreumatism, men på vårdcentralen sa de att jag hade haft ännu ondare än vad jag har. Får helt enkelt hoppas på det bästa :) 

Nähe, nu ska jag ta och fortsätta med mitt packande! 

Kram
Jossan
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: