attaniosjuelva.blogg.se

2013-04-01
20:02:49

Ska börja igen
Tjenare!
Nu har jag tyvärr haft ett litet uppehåll igen med bloggandet. Ber om ursäkt för detta. Har iallafall idag shoppat lite på Grand Samarkand, det blev ett par nya ridbyxor på Hööks och en foundation på HM.
Jag övningskörde både till och från stan, det var skönt att sitta bakom ratten igen :)
När vi sen kom hem nu ikväll så satte jag och mamma oss ner med hennes dator och beställde hem bal + studentskor, sjal och en väska. Så nu är det bara det svåraste kvar : smyckena. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa för smycken, för min balklänning är utsmyckad rätt mycket vid bröstet, och i mitten sitter det en stor strass sten, så det blir för mycket om jag har ett halsband med en stor "sten" i mitten på det också... Men det fixar sig nog :)
Allt annat är fixat, studentklänning, balklänning, tidsbokning för håret, sminket, spraytaning, naglar och kroppsskrubb. Men vet inte hur jag ska ha håret ... Aja, det blir frisörens problem ^^

Nu ska jag njuta av mitt påskgodis och slänga mig i soffan, ladda upp inför imorgon!

Kram!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: