attaniosjuelva.blogg.se

2013-01-04
22:33:40

Bestämmer inte jag själv?
Jag trodde att man som 18 åring fick bestämma själv när man skulle gå och lägga sig, och slippa ha en mamma
till och säga det! Om jag ska upp tidigt en morgon, och inte har sovit alls många timmar så är väl det endå mitt problem om jag är trött dagen efter?!

Halsfluss har jag med fått... Piss i missisippi mår jag rent ut sagt. De är nog dags för familjen Andersson/Lind/Nilsson för familjeterapi... 
Imorgon blir de iallafall Ullared, så måste snart gå och lägga mig så man är pigg tills imon ;) Ska åka härifrån vid 5 :o
 
 
Så...
 
Godnatt!
 
xoxo
Jossan
 
Kommentar:
#1: Emilia

kan inte du lägga upp bilder på det du köpte i ullared? :)

fin blogg!

Svar: Jovisst, det ska jag göra! :)

åh, tack så mycket! :)
Josefin Andersson

2013-01-05 @ 19:56:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: