attaniosjuelva.blogg.se

2012-10-28
18:47:33

Jag rekommenderar
Trött på att dragkedjan helt plötsligt blir jätte jobbigt att få upp på ridstövlarna/chapsen för att de förbaskade kadborrebandet är ivägen? Då vet jag vilka ridbyxor du kommer att vilja köpa i fortsättningen ;)

De finns på Hööks för 679 kr och är helskodda. De avslutas i ankeln med strechig lycra som gör att du slipper krånglet med den lilla "utstickningen" som det lätt blir när man har ridbyxor med kadborreband :) Jag har själv ett par såna här, och de sitter jättebra på, tight som attan, men de tycker jag att det ska vara när man har ridbyxor :)  Så de är bara dessa jag kan ha när jag ska ha på mig mina ridstövlar, annars kommer jag att spräcka dragkejdan , och de vill man ju inte :) 
 


Kram 
Jossan
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: