attaniosjuelva.blogg.se

2012-09-04
06:55:01

Ny dag, nya tag!

Tisdag idag 4/9 2012.
Jaa, idag är det mesta som en vanlig dag i skolan när man går på ett ridgymnasium. Stallet hela dagen helt enkelt :) Vi har ju unghästarna, min grupp (jag, Frida och Vanessa) har Hästen Arthur, och så har vi körunghästarna gemensamt med hela klassen :) Jag satt på Arthur igår och blev ledd runt i ridhuset med hjälp av Frida och Vanessa, det gick jättebra. Arthur är inte en sån häst som stressar upp sig, utan om han blir rädd för någonting så 'stelnar' han bara till , dock vet man ju inte hur han kommer bli sen men vi får helt enkelt hoppas på det bästa, jag ser iallafall en väldigt ljus framtid för honom redan nu (och han är bara TVÅ år!!) hoppas att han kommer till någon tävlingsintresserad iallafall , om ägaren väljer i sälja honom dvs.

Jag skulle inte bli förvånad om vi ska trava på honom idag ;) jag var väldigt skeptisk till att vara med på unghästprojektet i början, men nu känns det väldigt bra! :)

Efter skolan idag ska jag. Frida, Vanessa, Bella och Karolina åka till Börjes, jag måste ha ett par nya stallskor , men de slinker säkert ner något mer ;)

Bloggar kanske mer ikväll :)
Puss och kram
Josefin :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: