attaniosjuelva.blogg.se

2012-08-26
22:25:00

Söndag 26/8
Jag kanske ska berätta lite om mig själv i första inlägget? :) ah, vi kör på de :>
 
Jag heter Josefin Andersson. Jag är född 1994, jag går tredje året på ingelstad naturbruksgymnasium med inriktning häst. Jag har skilda föräldrar sen jag var fyra år, jag bor med mamma i en by 3 mil söder om Växjö ihop med hennes nya man och deras gemensamma son, Edvin som är född 2006.  Jag har även en katt som heter Kallevippen och en kanin som heter Stampe :) Min pappa bor i Borgholm och har sen 2004 en ny sambo, och 7 barn.  

Jag älskar allt som har med hästar att göra. Hoppning, dressyr, fälttävlan, trav, galopp, western, you name it. 
Jag tävlar själv i hoppning, dock bara lokal nivå, men har inte referenserna till att komma högre då jag inte rider regelbundet eller har egen häst/möjlighet att låna

Efter studenten  har jag tänkt att jobba med hästar, helst som hästskötare där det finns många hästar så att man har mycket att göra! ;) 
 
Jag har även lyckats få världens bästa pojkvän, André Humble heter han, så jag antar att ni kommer att få läsa en del om vårat förhållande också ;) 


Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för att åka till skolan och vara i stallet hela dagen! °.•
Puss och kram! <3 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: